minfrankrikeresa.blogg.se

Praktik och komedishow

Kategori: Praktik

Det gick bra på praktiken. De var snälla och vi fick göra om lite i butiken. De kunde dock inte så mycket engelska men det gick typ bra ändå. De hade en fågel i butiken och den fick jag kela lite med.
När vi slutat åkte vi tunnelbanan till Grand Boulevard för att gå på en enmansshow. Joseph och en lärare från skolan som heter Sebastian tyckte att vi skulle gå och se den. Sebastian hade fixat biljetter. I showen var det en komiker som pratade om hur man blev en äkta parisare på en timme. Showen var på engelska så vi förstod. Det var riktigt roligt!
Haha ful
 
Showen slutade ca 20.20 och då åkte vi direkt hem. Hemma gick vi och handlade på monoprix (det är typ som ica) och sen lagade vi mat.
Imorn ska vi upp tidigt så jag borde ha gått och lagt mig för länge sen

Kommentarer

  • charlotta månsson säger:

    Det ser härligt ut Rebecca! Ha en fortsatt bra praktik 0ch hälsa Jennifer

    2013-02-28 | 12:03:41
  • Marie säger:

    Ohh, va kul! Hälsa till Sebastian från mig om ni träffar honom igen. Han jobbade på skolan tidigare, men nu tror jag att han bara jobbar som Stand Up komiker.
    /Marie

    2013-02-28 | 21:34:59

Kommentera inlägget här: