minfrankrikeresa.blogg.se

Shopping.. fast inte så mycket

Kategori: Allmänt

I lördags var det shopping för hela slanten. Dock hade jag shoppat upp nästan alla mina pengar dagen innan. Vilket inte alls var meningen. Det var meningen att vi skulle shoppa idag eftersom vi skulle till Le Halles som är ett stort shoppingcentrum under marken bland tunnelbanan. Det var väldigt kul att kolla i de olika butikerna och vi börjar förstå vilka butiker som är vanliga i Paris. Så som bikbok, gina tricot, monki och h&m är vanliga för oss. Det finns mycket kläder jag aldrig sett förut. Det är även mycket billiger med kläder här. Jag köpte en jacka dagen innan som bara kostade ca 299kr. I Sverige hade den typen av jacka kostat minst 400/500kr. Så det är rktigt kul. Jag köpte en keps i jeans och en kofta. Jennifer köpte en jättefin svart klänning och en bh.
När det började mörkna tog vi oss en fika på Starbucks.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: