minfrankrikeresa.blogg.se

Skola och lite "floral art"

Kategori: Allmänt

Idag är det måndag och skola. Vi sitter i ett klassrum och söker på "floral art" för att få lite inspiration. Vi ska styra med detta till lunch och sedan efter lunch vid 14 ska vi gå på en floristlektion. Det ska bli kul.
 
Vi är inne på sista veckan nu och det är bara 5 vardagar kvar. Tiden har gått så otroligt fort att det är inte klokt. I början kändes det som att tiden aldrig skulle gå. Men den har sprungit iväg och det känns som att vi knappt hunnit med. Vi har sett och upplevt alla de saker vi velat och nu hoppas vi på en lugn vecka innan vi tar flygen hem på lördag. Jag saknar min familj otroligt mycket nu och längtar tills jag får träffa dem igen. Mamma har bäddat om min säng med mina nya batmanlakan och på söndag har hon bjudit hem lite av släkten för att välkomna mig hem. Vi ska äta lunch och mamma ska baka en chokladtårta till mig. Min favorit!!
 
Ikväll blir det nog bara att handla, laga mat och chilla. Vi får se om jag skriver något om eftermiddagens floristlektion. Ha det super så länge!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: